Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Δήλωση Βασίλη Ιωάννου μετά την δικαστική απόφαση που τον δικαιώνει

« Όπως  είχα προαναγγείλει  το βράδυ των  Βουλευτικών εκλογών της 6ης Μαΐου 2012,  σε όσους επιχείρησαν , 2 ημέρες πριν τις εκλογές , να με πλήξουν πολιτικά και ηθικά , συκοφαντώντας εμένα και την οικογένειά μου, θα κατέφευγα στη Δικαιοσύνη καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά .
Αυτό και έκανα αμέσως μετά τις εκλογές, ασκώντας ποινική δίωξη προκειμένου να  τιμωρηθούν παραδειγματικά , όσοι θεώρησαν ότι λασπολογώντας και  χρησιμοποιώντας πρωτόγνωρες για την Πρέβεζα μεθόδους, θα κατάφερναν να κάμψουν την πολιτική βούληση  των πολιτών του νομού.
Σήμερα και μετά την πρωτόδικη απόφαση του δικαστηρίου, που  έκρινε ένοχη και επέβαλε αυστηρή ποινή στην πρώην συνεργάτη του κ. Περικλή Βασιλάκη, αισθάνομαι ηθικά , πολιτικά και κοινωνικά δικαιωμένος.
Τα συμπεράσματα  για  πιθανούς ηθικούς  αυτουργούς  της υπόθεσης  , αφήνω στην κρίση των πολιτών  του νομού , ελπίζοντας παράλληλα η σημερινή απόφαση του δικαστηρίου , να αποτελέσει ηχηρό μήνυμα και προειδοποίηση  προς όσους πιθανά με δόλο διαδίδουν σε βάρος μου ανυπόστατες φήμες ,  επιχειρώντας να πλήξουν   την τιμή και την υπόληψή μου.
Τους προειδοποιώ ότι θα τύχουν από μεριάς μου της ίδιας αυστηρής  αντιμετώπισης , γιατί πρέπει  επιτέλους κάποιοι να συνειδητοποιήσουν  ότι επειδή στην πολιτική δεν είμαστε όλοι ιδιοι ,  δεν θα επιτρέψω σε κανέναν  να σπιλώνει εμένα και την οικογένειά μου