Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Τα 'μαθες τα νέα, Ρέα μου; Απλήρωτοι οι παραγωγοί της Δωδώνης...

ASTERASαπό το EpirusPost.
Τα 'μαθες τα νέα, Ρέα μου; Δεν τα 'μαθες, Ρέα; Απλήρωτοι είναι, οι παραγωγοί που δίνουν το γάλα τους στη Δωδώνη και κινδυνεύουν να καταστραφούν.  Βλέπεις, μπορεί οι επενδυτές στα λόγια πριν την πώληση να "συμφώνησαν απόλυτα με όλα τα αιτήματα των Συνεταιριστών", αλλά στα έργα... κάτι πήγε στραβά...
Μπορεί οι «επενδυτές» να είχαν τη δυνατότητα να εξάγουν το ευπαθές στοκ της εταιρείας... αλλά τα λεφτά από τις πωλήσεις αυτές... δεν έφτασαν στους παραγωγούς... Μπορεί οι «επενδυτές» να έλεγαν ότι θα αναπτύξουν την εταιρεία... αλλά δάνεια ψάχνουν Ρέα μου (για να τα χρεώσουν στην εταιρεία) και ούτε ρούβλι δεν είδαμε από τα διαβόητα ίδια κεφάλαια που θα εισέρεαν στη χώρα... Ούτε τούρκικη λίρα επίσης!
Βέβαια, θα μου πεις, η οικονομία και οι συνθήκες αλλάζουν γρήγορα... Συμφωνώ! Όπως και να το κάνουμε, ο Αστέρας της Βουλιαγμένης, είναι πιο ελκυστική επένδυση, από το... τυρόγαλο! Ιδίως για μεγαλοαστούς, ε; Τι ΔΕΝ καταλαβαίνεις Ρέα μου;
Υ.Γ. Ξαναπήγε βόλτα ο αξιοσέβαστος κ. Ο' Niel στα κτηνοτροφικά χωριά της Ηπείρου; Αμ, δεν πήγε... Βλέπεις σ' αυτά ζούνε οι οδηγημένοι από τη διοίκηση της εταιρείας του, σε απόγνωση, κτηνοτρόφοι!
 
Σχόλιο PrevezaLeaks 1: Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω έγω...
 
Σχόλιο PrevezaLeaks 2: Οι Ενώσεις γιατί δεν παίρνουν θέση για το θέμα...