Εκτός από τo σάλο που δημιουργήθηκε στα social media για το περιεχόμενο του διαφημιστικού της Airfast Tickets και τους ρατσιστικούς υπαινιγμούς κατά των ομοφυλοφίλων, η καταγγελία της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος ίσως ήταν το τελειωτικό χτύπημα για την εταιρεία, που απέσυρε τη διαφήμιση από την τηλεόραση.
Όπως σημειώνεται στο δικόγραφο της ΟΦΑΕ, «τις τελευταίες ημέρες, η Ομοσπονδία μας έχει γίνει δέκτης της δίκαιης αγανάκτησης και οργής χιλιάδων αυτοκινητιστών, ιδιοκτητών και οδηγών, εξαιτίας διαφήμισής σας, η οποία προβάλλεται καθημερινά σε τηλεοπτικούς σταθμούς μεγάλης πανελλαδικής εμβέλειας και σε ώρες υψηλής τηλεθέασης, η οποία παρουσιάζει οδηγό φορτηγού που παραλαμβάνει νεαρό (έφηβο) ταξιδιώτη με "auto stop" και στη συνέχεια και ενώ έχει αρχίσει να οδηγεί, να φωτίζει την καμπίνα του φορτηγού με ροζ αποχρώσεις, να στέλνει φιλάκια στο νεαρό, να τον εποφθαλμιά σεξουαλικά, να τον κοιτάζει χυδαία και να του λέει με νόημα ότι θα κάνουν στάση στην... Καβάλα. Η διαφήμιση αυτή, σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, υβρίζει, προσβάλλει, συκοφαντεί, προκαλεί, ντροπιάζει και εξευτελίζει αναίτια έναν ολόκληρο κλάδο δεκάδων χιλιάδων συνεπών και έντιμων βιοπαλαιστών, που αγωνίζονται με τις χειρότερες συνθήκες μέρα και νύχτα στο τιμόνι για να εξασφαλίσουν τον επιούσιο της οικογένειάς τους και να συμβάλλουν στην μεταφορική οδική εμπορευματική δραστηριότητα, που αποτελεί μακροχρόνια έναν από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής οικονομίας».
Μία ημέρα πριν την επίσημη συζήτηση καταγγελίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (www.see.gr), η εταιρεία αποφάσισε να μην προβάλλει πια στην τηλεόραση το σποτ.