Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Μήνυμα του υποψηφίου βουλευτή Νομού Πρέβεζας Λάμπρου Πρέντζα

Αγαπητοί φίλες, φίλοι

H χώρα μας βρίσκεται στο πιο κρίσιμο σημείο της μεταπολιτευτικής της ιστορίας.
Η καθεμιά ψήφος είναι πολύ σημαντική γιατί θα καθορίσει την τύχη της χώρας όχι μόνο για την επόμενη τετραετία, αλλά και για τα επόμενα χρόνια.

Με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον των πολιτών και της χώρας σας καλώ να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου.

Γνωρίζω από ‘’πρώτο χέρι’’ τις ανάγκες του Νομού, ξέρω να ζητώ και να καταφέρνω αυτό που θέλω, να φωνάζω και να στεναχωρώ.


Αγαπητοί συμπολίτες τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλά λάθη. Στις 6 Μάη θα πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση και πορεία.


Πολλοί από εσάς με γνωρίζατε. Για όσους δεν έτυχε να βρεθούμε από κοντά, σας διαβεβαιώνω ότι είμαι ένας από εσάς. Ποτέ δεν υπηρέτησα την διαπλοκή και τα συμφέροντα και ούτε θα το πράξω στο μέλλον.

Δεν χρωστώ, δεν μου χρωστάνε.


Η επαγγελματική μου καριέρα ως ένστολος αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας και ο όρκος που τήρησα για δεκαετίες αποτελεί την καλύτερη απόδειξη.

Αγαπητοί Πρεβεζάνοι, είμαι ένας ενεργός πολίτης που θέλει να προσφέρει περισσότερα στο Νομό του, στον τόπο που ζει. Με την δική σας εντολή σας διαβεβαιώνω ότι θα τηρήσω τις άνωθεν δεσμεύσεις μου στο ακέραιο.

Γι’ αυτό ζητώ την ψήφο σας, την οποία θα τιμήσω με όλες μου τις δυνάμεις.

Φιλικά
Λάμπρος Πρέντζας
Απόστρατος Αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας

Υποψήφιος Βουλευτής Νομού Πρέβεζας